tirsdag 15. februar 2011

Flanell eller ikke flanell...

....det er spørsmålet.......




Det er vel ingen hemmelighet at 90% av Norges mannlige befolkning, har ei rutete flanellskjorte, og det er faktisk moderne. Hælle måne, som de sier i Østfold, men det er faktisk moderne.
Faktisk såpass så jeg kasta meg på den lille delen av Norges kvinnelige befolkning som joina trenden. Jeg kjøpte meg en rutete tunika, i bomull sådan, men jeg var strålende fornøyd, og fikk faktisk kommentarer på at den var fin.

Så dukker det opp en alfa-male (jaja, la han tro det... :P ) som slenger inn en kommentar om at tunika'n min faktisk er ei tømmerhuggerskjorte som mangler lomme til tobakken!! Og jeg røyker ikke en gang!!
Og jeg er blitt offer for mobbing... Jeg er ler riktignok, men jammen er jeg delvis bitter over at en mann, EN MANN, kommenterer klærne mine!
Bedre blir det ikke av at jeg klarer å presse hodet litt hardt i veggen mens jeg spasme-ler, og dermed var lista lagt for mer morsomme vitser, og det greide han med glans når han dro frem den gode, gamle isoporhjelmen... Sånne vi brukte for 20-25 år siden, som knakk for et godt ord hvis du kom litt for fort ned veien og ikke var kompatibel til å svinge på sykkelstyret.. Nei, ikke selvopplevd........


For å kjøre hele vitsen komplett, så dro jeg i vei et bilde av antrekket med Crocs, men det slo ikke ann gitt... Jeg dro spøken for langt....... Men jeg kan skylde på pappa, for det er veldig arvelig å overdrive historier......
Jaggu godt jeg er født med ekte pokerface!


Men jeg er litt svak for disse skjortene... Begge gutta kjørte stil på julaften selvfølgelig:



Så flanell, eller ikke flanell...? Brenn i helvete jævla flanellsfaen som gjorde så jeg likegodt kan putte TUNIKA'n min i UFF-containeren!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar