onsdag 5. januar 2011

Talatrengt *bløsh*

Siden jeg er særdeles talatrengt (for dere sør for Sinsen og nord for Vågå, så betyr det pratesyk....) så fant jeg brått ut at jeg skulle kaste meg på bloggbølgen.  Meget mulig jeg kommer til å angre sårt etterhvert, men min kjære Mirakel driver meg nok videre. Skal linke til bloggen hennes om jeg får lov... :P
Blir bare kjapt innlegg for å komme i gang dette her, for klokka 23 kalles natta her i huset...........

Dette kom vel ikke som noen bombe for dere som kjenner meg, og sikkert ikke for dere som ikke kjenner meg, men som veit hvor jeg er fra...
Og for de som stiller seg totalt uvitende til alt jeg hittil har tråkka ut av meg, så er jeg fra Vingrom... Stedet Håkon Brusveen satte på kartet under OL i 19toåfæmti, og WC (vøøøørl køpp faktisk) i skiskyting i 19sjuååtti! (eller var det i 86?)
Jeg liker å tro at jeg (i godt samarbeid med Mirakel) setter bygda på kartet i blandt også, men kanskje ikke med prestasjoner på størrelse med Håkon...?
Poenget mitt, som alltid er vanskelig å treffe, er at Vingrom er faktisk en strålende plass. Jeg hata plassen fra jeg var 12 til 18 omtrent, men nå... *smask*  
Nå skal jeg bare lære meg å gå fortere på ski enn ungene, uten å tryne, så er jeg faktisk en verdig borger jeg også!  Og går ikke det, så kan jeg bare vifte med andelen vi spytta i potten da idrettslaget kjøpte ny tråkkemaskin. Så det så!

Didrik får medalje av Sjølveste'n etter Vingrom-OL



Og det fikk Emma Sofie og


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar